Söndagsplugg och en sötmus


Jag sitter just nu med mitt projektarbete, vilket inte är det lättaste att skriva på, då det knappt finns någon litteratur att hämta fakta ifrån. Jag skriver om ergonomin i skolan och man (jag) tycker att det borde finnas mer forskningsmaterial och dylikt inom detta ämne, då det handlar om barn - en fråga att ta upp i arbetet kanske? Ja, verkligen.

Tobias och Elsa sitter och leker på gol ... Nej, det gjorde de inte alls, för nu kom lillan inåkandes (gåstolen) här i köket, med ett stort leende på läpparna. Mammas lilla sötmus.




Nej, nu får jag minsann fortsätta att plugga, så vi får höras senare igen.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Lina (Lajna)

Hej! Gissa om jag blev förvånad över att inte längre se en liten Elsa som hälsar god jul! Har kollat in här titt som tätt och förväntade mig egentligen inget annat idag heller, men sedär vad glatt överraskad man kan bli! Ska bli kul att få följa er på bloggen igen, även om jag allt tycker att vi borde ses IRL snart igen. Lite knöligt bara nu när man jobbar igen... Kram!

2011-03-14 @ 07:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0