Jäkla "framochtillbaka"-väder


... åh hej, vad dagarna går, galet. Igår kändes det faktiskt som riktig vår i luften (9°), men vad fick man skåda när man vaknade imorse !? Jo, ett snölandskap. Nej, nu får det räcka med det här "framochtillbaka"-vädret. Jag röstar istället för frisk luft och sol.

Som jag skrev ovan, tiden bara går och går - skriveriet blir lidande, men så är det och så får det bli. Vi har i alla fall hunnit med lite av varje de senaste dagarna. Ni kommer kanske ihåg att jag skrev något om en framtida flytt och ja, nu är kontraktet skrivet och det känns så himla bra. Tro det eller ej, men jag ska faktiskt bli falkenbergare (dock ej helt och hållet, bara på ytan ...). Vi har äntligen fått en större lägenhet, en otroligt fin sådan och den ligger i ett äldre hus i den mysigaste delen utav staden. Vi har fått nedervåningen, en fyra på 100kvm och vi är mer än nöjda. Så, det blir inflyttning för oss den 1/6 - längtar.

Bildspel


Elsingen myser i solen med kusinen.


Leo och jag.


Lunch på altanen (här spar vi inte på såsen, minsann). Ni ser även slarvan i bakgrunden, den där lurviga saken alltså.


Ännu en lunch i solen.


Ärtan äter majskrok.


Elsing och mamsen på Vallarna.


... där fanns det gigantiska griser att spana in.


Sötmusen.

Lite mys med pappen.

Nu ska jag slänga ner Elsa i ett välbehövligt bad och därefter blir det nog en promenix i snön, fy.

See you.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Åh va roligt att ni är tillbaka och va roligt att ni skall flytta hit =)

Då kanske vi kan träffas =D

Gud va Elsa har växt och SÅ söt hon är.

Kram

2011-03-20 @ 22:06:12
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0