Chicken race


Det slog mig idag, då vi var nere på stan, att detta är staden där man väjer för fiskmåsar och detta utan att blicka. Det är liksom ett inlärt beteende, eftersom Varbergs fiskmåsar använder sig utav någon form av chicken race, då man möter dem. Självklart finns det undantag även här, eftersom Sigrid skriker på alla fiskmåsar som kommer för nära, så jag antar att det i detta fall mer är måsen som väjer för henne - det skulle i alla fall jag ha gjort ...


Aja, detta var dagens observation.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hahahahahahaha. Ja, att de där fiskmåsarna inte har lärt sig. "den där galningen, henne går ni inte nära. Hon är inte som alla andra, hon skriker på oss istället för att väja undan"

2011-03-18 @ 16:11:29
URL: http://sigridx.webblogg.se/
Postat av: Dijana & Theodore

Haha jo det känns som att armarna blir bara längre och längre, vilket nog stämmer:P.

Theo är född 24juni så jag ska snart börja planera 1 års kalas, det är bara 3 månader kvar :). Han mår mycket bättre nu, lite snorig bara. När är Elsa född??

Mina föräldrar passade Theo igår kväll så Jonas & jag kunde gå på bio och se Tru Grut,som förövrigt var sjukt bra. Sen åkte jag hem till mina föräldrar och sov där och där är vi nu. Vi ska väl åka till ett köpcentrum och lulla runt, fördriva tiden innan vi åker hem till oss där vår städning väntar, putsa fönster och allt. Usch tänker jag nu men skönt när det är färdigt:).Vad har ni för planer??

2011-03-19 @ 07:48:28
URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/
Postat av: Elin

Ha ha, jag tycker faktiskt du kan säga -tack, jag vet! Det är ju er lilla skapelse och du vet ju om att hon är ur söt ;) Men jag förstår vad du menar såklart :)



Med mig är allt toppen, det är ju helg och jag är ledig!

Visst hade jag gärna önskat mig bättre väder, men man kan inte få allt. Ha en riktigt mysig lördag. Kram

2011-03-19 @ 08:14:57
URL: http://elka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0