Trötter


Ett litet god morgon från oss här på Hägern.

Jag känner mig hyfsat utvilad idag, då Elsa har sovit två hela nätter nu (a la 8 timmar). Visst, det kan ändras fort, men vi tackar och tar mer än gärna emot ett par extra timmars nattsömn. Att jag vaknar ett gäng gånger under natten, enbart för att kolla så att hon säkert andas och är vid liv, hör inte till saken - det gör ju jag ändå. Nej, nu hoppas vi på att hon fortsätter vara en liten natt-trötter ett tag till framöver. Fast - som den oroliga mamman jag är, så måste jag ju höra efter på bvc om det är okej för en sådan liten att sova så länge. Frågorna tar aldrig slut ...

Nu ska den här sovande lillan sessan få lite mat, sen blir det promenix med sis och Leo.




Ciao


Kommentarer
Postat av: Carolina

vilken sötnos, de där byxorna har vi med, så gulliga, hihi=)

ja, det är hemskt med gaserna, men Lo har blivit hundra gånger bättre sen jag pausar henne när hon ammar, och rapar henne. vi ger minifom och semper kombinerat också, superbra=) så nu är hon glad tjejja =)

hur går det för er med amning och sånt?=)

kram!

2010-09-28 @ 11:02:16
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0