Socker och degmage


Åh hej. Här kommer ett snorigt inlägg från Elsa och mig. En liten förkylning har slagit ner i vårt hem och jag är måttligt glad över detta, men så är det och det är bara till att gilla läget. Vi skyller Elsas förkylda kusin, Leo, då han luradeElsingen sin napp igår "här kusin, ta min napp, gör det" (okej, de kanske vad jag som råkade ta fel, men visst är det så mycket lättare att skylla på barnen ...).

Gårdagen innebar alltså mys hos sis, vilket innefattade tre mammor, tre barn, en höggravid, en hund och massa gottifika. Jag har nu förstått att det kommer bli en hel del sockerfikor framöver, ja, det är ju en stor del av mammaledigheten - jag klagar inte - frågan är dock hur tusan degmagenska försvinna !? Hmm ...

Nu ska jag nog lägga mig ner bredvid Elsingen och försöka få lite sömn, sen får det bli att dra på sig gummistövlarna och traska ut på en liten promenad, en släng frisk luft kan nog inte skada.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag hoppas verkligen att promenaden sen gör er båda nytta så ni tillfrisknar snart. Inget roligt att vara snorig och hängig.

Jag bara väntar på att Heaven ska dra på sig sin första förkylning..

2010-10-07 @ 10:40:32
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0