Charmören


Både Elsa och jag vaknade på rätt sida, så båda är alltså på glatt humör (om än lite förkylt för min del). Efter matning, vid fyra-tiden imorse, fick jag skåda en kaskadspya från Elsa och självklart kom hälften på mig. Så, det blev pyjamasbyte för oss båda två och den lilla tyckte detta var en väldigt spexig upplevelse och låg därefter i sin säng och log (i massor). Mysunge.


Detta leende hänger kvar ännu. Att ligga i babysittern och kolla på när mamma fixar frukost måste vara lika spex det, för min lilla tös slutar inte att le - samtala vill hon såklart också göra. 




Jag hoppas så innerligt att den här lilla charmören är här för att stanna idag.

Ni kanske tycker att det blir för många bilder på en smilande Elsing, men i mitt tycke kan det inte bli för många bilder på henne, så ni får "stå ut".

Idag blir det promenix med sis och Leo, en sväng ner på stan (måste införskaffa hudvänlig tejp till min dotters tillknycklade öron ...) och massa mys med gullungen.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Visst är det underbart nu när dom börjar le och försöka "prata" med oss, man smälter :-)



Sv: Nej, jag tror tyvärr att pyjamasarna är slut i stan. Kollade för ett par veckor sedan och då var det bara en enda kvar - i stl. 86... Men på Kungsmässan hade dom många kvar när jag var där för drygt en vecka sedan. Dom verkar dock små i stl, så satsa på minst en stl större än vanligt. Köpte stl. 62 till Charlie, men den har han nästan vuxit ur :-)



Ha en underbar dag!

2010-10-05 @ 11:09:47
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma

Man kan aldrig få nog av ett sånt fint leende =)

2010-10-05 @ 15:06:29
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Så fina bilder! Hon är bedårande söt lilla Elsa!



Kram på er!

2010-10-05 @ 17:02:33
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Dijana & Theodore

Din blogg du får ju lägga upp precis vilka bilder du vill;). Hur kan man motstå det lilla leendet:)

2010-10-05 @ 18:00:08
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0