Ankstjärt


Idag blev det ju en sväng på stan, ja, en sväng som blev fyra timmar - tiden går ju så fort nuförtiden, den flyger verkligen förbi. Elsa fick sig ett par nya strumpebyxor, ni vet sådana som har krås på rumpan (ankstjärt), så sött. Hon fick även två helvita bodys, det går ju åt ett gäng i veckan. Även jag fick mig ett par strumpebyxor, men jag valde faktiskt ett par utan krås i baken ...


Jag invigde min nya fina orangeröda kofta.


Matdax för Leo


Matdax för Elsa, som för övrigt kissade ner både sig själv och mig - men lika söt var hon för det.

Ikväll blir det mys i soffan för vår del, pappen vill nog pussa en massa på sin lilla Elsing.
 

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma

Heheh varför valde inte du också med krås i baken ;)

De är så söta sådana små strumpbyxor på de små i alla fall =D

2010-10-05 @ 20:23:32
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0