Måndagsmys


Det blev, som vanligt, lite häng oss sis och Leo, vilket alltid är lika mysigt. Det blev mat (mackor med tonfiskröra och avocado), en kopp kaffe och en del tjatter - en bra början på veckan, helt enkelt. Jag fick dessutom testa en tensapparat och herrejäklar vilka ryckningar man får, min hand började leva sitt eget lilla liv ...


Elsingen i en duttan-turban. Sötmus.


Leo försöker äta upp sig själv. Sötmus.


Mor och dotter.


Jag har solen rätt i ögonen.


Sis påväg till sin mammagrupp.

Nu kommer pappen snart hem och då ska vi nog gå ner till stan, för att öppna upp ett sparkonto till lillan, men först blir det en kopp kaffe för min del.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Tack för tipsen =)

Köpte mys tofflor som jag tänkte ha på mig på BB och en ny velourdress =) Jätte bra med tipsen.

Det är så svårt att veta vad man skall ha med sig.

Kram

2010-10-25 @ 20:06:58
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Åh tack! & Du har rätt, huvudsaken är att våra små blir mätta. Jag har ju i alla fall gett det tid och tålamod, men nu ger jag faktiskt upp.. Ja jag har med pumpat och pumpat, men nu kändes det bara som ett stort himla projekt, och precis som Elsa så blev Inez bara frustrerad till slut, likaså jag.. Tur vi bor i Sverige där det finns så bra ersättning :). Och huvudsaken är ju ändå att våra små är mätta och glada och växer & frodas!

Kram!

2010-10-25 @ 21:44:13
URL: http://talihinasky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0