Tisdagsmys


Oh hej, sicken mysig dag vi har haft idag. Elsa och Leo har hängt på lekmattan, medans Mia och jag har tjattrat och fikat (... vi har självklart myst med barnen också).


Två sötmusar


Min sötmus


Det är tröttsamt att leka, så båda två tog en time out och krävde egentid.


Elsingen fick en jättefin snuttefilt, i rosa och svart, av Leo.


Hejhej, mamma.

Vi tog en sväng om Karlssons också (ett slags mini-Gekås) under eftermiddagen. Jag hittade faktiskt en svart kjol, vilket jag har letat efter ett tag nu, Mia köpte en likadan - sa jag att vi är systrar !? Tss ... Eftersom båda barnvagnarna inte får plats i en och samma bil, så skippade vi dem och tog varsin kundvagn på plats istället.


Såhär kan det se ut då - vagnen full av bebis.

I morgon blir det en sväng ner på stan, lite mys hos Elsa och Leos gammelmomi och lite annat fix.

God kväll.

Ciao


Kommentarer
Postat av: mia

vilka godingar vi har!! Maila bilderna du tog igår till mig. :)

2010-10-20 @ 08:28:29
Postat av: Dijana & Theodore

Haha jag och min syster är likadana. Ibland får vi nästan komma överens om att den ena bara köper just den grejen som båda vill ha. Bara för att vi inte ska se ut som tvillingar:D.

2010-10-20 @ 09:27:12
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Så söta de där kusinerna!

2010-10-24 @ 09:31:08
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0