Sockerdockan

Eftersom jag inte bloggade något efter gårdagens bravader, slänger jag upp ett inlägg nu istället. Ja, jag har la inte jättemycket att säga om dagen egentligen, mer än att Elsa, Leo och jag var ute på stan och fikade (okej, Mia kanske också var med, men är man inte med på bild, så finns man inte ...). Jo, detta var efter att vi sagt hej då till kusinerna - vi hade ju en återträff igår, en mysig sådan.



Därefter bar det av mot bvc och allt såg bra ut med Elsa. Nu väger min 6 veckor gamla dotter 4660g och hon är 55cm lång, så det är inte konstigt att hennes kläder nu börjar sitta lite mer tight, än vad de tidigare gjort.

på kvällen fick vi finbesök av tant Emma och med sig hade hon en jättesöt tunika till Elsingen, en bortskämd liten sockerdocka är vad hon är. Som tack för presenten bjöd vi Emma på kvällsmat, men jag tror nog mest att hon stannade för att hon behövde lite bebismys och det är ju Elsa bra på att ge. 

Idag har det varit en fika här och en fika där, det blev en med ett gäng mammor och en med mams. Den dagliga promenixen är självklart också avklarad, vädret har ju varit helt underbart fint (kanske lite för varmt, till och med). 


Mia, Leo, mams och Elsa - golvmys.


Hjärtat hittade visst tummen sin nu ikväll. Sött.

Nu ska jag sätta mig ner en stund och fixa med lillans album, jag köpte nämligen bokstavsstämplar häromdagen och oj, vad här ska stämplas ...


Häpp


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Så gulligt hon somnat med tummen i munnen! ;)

Tokigt söt liten tös du har!



KRam kram

2010-10-14 @ 23:07:18
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0