Shopping


Ojoj, jag har haft fullt upp de senaste dagarna och har då inte hunnit slänga in lite inlägg här på bloggen, men idag får det nog bli ett par i alla fall.

Igår var jag ifrån Elsa i 4½ timme och det kändes rejält i mitt mammahjärta, men jag tror att det var nyttigt för både lillan och mig. Min pappa, min bror och jag tog en sväng till Gekås på kvällen för lite shopping och självklart fick jag med mig en hel del, kan jag lova ...

Eftersom Elsingen precis somnade, ska jag nu passa på att fixa lite frukost, men sen ska jag ta och visa lite av gårdagens inköp.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Carolina

men då hde du nog elsa rejält i tankarna om du var på gekås? SHOPPING :D hihi, vill också.

vad söt hon var i koftan nedanför, den har Lo med, hihi!

riktigt myskinder har hon, er lilla Elsa <3

2010-10-23 @ 22:08:14
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Hoppas allt är bra med er, o ni njute av helgen!

spännande att se va du hittat på Gekås, antar att det blev en del till lilla sötfian ;)



kramar

2010-10-24 @ 09:32:18
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0