Älskade lilla unge


Igårkväll hade Elsa väldigt ont i magen och hon visade självklart sin smärta med att skrika. Hon skrek så starkt och så mycket att hon satte sitt eget saliv i halsen. Jag fick hålla henne helt upprätt, så att hon fick chansen till att ta ett djupt andetag. Jag tror inte att hon själv hann bli rädd, men mitt hjärta stannade för ett par sekunder och det gjorde Tobias också. Älskade lilla unge, skräm oss inte så igen.

 
Mammas lilla sockerdocka

Igår kom ju två klasskompisar förbi och med sig hade de ett paket till Elsingen, från klassen. Jag blev så glad när jag öppnade det, för däri låg kläder som jag tänke köpa till Elsa, men som har varit slut i affären. Tack så jättemycket, klassen, jag saknar er.



Plikten kallas, Elsa vaknade precis.

Ciao


Kommentarer
Postat av: mia

Men mosters lilla hjärta inte skrämma föräldrarna så!! Vilka fina kläder Elsa fick, så gulligt av dom :)

2010-10-27 @ 09:35:29
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Usch så hemskt när man blir så rädd =S

Va gulligt av dem =)

2010-10-27 @ 13:31:46
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Usch, vad otäckt :-(



Idag var jag på återbesök hos "vår" barnmorska - kul att se henne igen efter ett par månader! Har du varit där än?



Natti!

2010-10-27 @ 22:42:30
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Så fina kläder, bra smak de har klassen ;)

2010-10-28 @ 16:30:36
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0