Helgen


Ja, ni har kanske märkt att det blir ännu mindre bloggande under helgen, för min del, men jag ska försöka ta igen det under den kommande veckan.

Denna helgen har vi fått gjort lite "måste"-grejer, sådan saker som man hela tiden lyckas flytta fram (... och som sen aldrig blir gjorda). I lördags var vi och kollade på en lokal till Elsas namnkalas, som vi ska ha i början av december (inbjudan skickas snart ut). Kalaset kommer vara på Elsas farmors förskola, som ligger i ett mysig gammal hus (mer stuga) i Falkenberg och det kommer bli jättefint. Kalaset kommer, ganska självklart, vara i lite shabby chic-temaElsa sa att hon ville ha det så. Sådan mor, sådan dotter har jag hört.

Jag som hade tänkt skriva ett lång inlägg nu, men plikten kallar, så jag får göra ett nytt försök lite senare.

Häpp
  


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Va mysigt =)

Vart ligger den förskolan?

Kram

2010-11-08 @ 15:22:10
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0