En funderare och en massa nytt


Jag funderar på om jag ska fortsätta med att blogga eller ej, för just nu känner jag att det bara blir halvdant och det är lite trist. Jag hittar liksom inte tillräckligt med tid till att skicka in ett inlägg varje dag. Självklart skulle jag kunna skriva ett par radar, men det känns ju lite tråkigt. Samtidigt är det ju riktigt skoj att kladda ner ens vardag i skrift, så ja, jag får ta en funderare.

Jag som skulle skriva en hel del den här veckan, lyckades bara lägga in ett par inlägg och poff, så är det nu fredag ... igen. Ja, vad har vi egentligen gjort denna veckan, Elsa och jag - promenader, häng med Mia och Leo, Gekås (då var dock ej Elsningen med), öppna förskolan ... 

Det var sis och jag som for iväg en snabbis till Gekås en kväll och det är ju givet att man kommer hem med lite småsaker. Jag hittade faktiskte en åkpåse, en helsvart sådan, jag hittade även en liten tomteklänning och svarta strumpebyxor till Elsa, väggord (galet billiga var de), fina servetter till namnkalaset och lite annat smått.


Ett stort fotografi i svartvitt på Elsa ska sitta in denna ramen och vilket ord passar då bättre än lycka.


Ordet "kärlek" placerades på hyllan i sovrummet.


Sen har vi fått hem korten, som vi tog på öpnna förskolan - så fina så.


Sen har vi nya kuddar i sovrummet (HM).


Jag tror att insekter är min nya grej - min nya ring (HM).


Sen har Elsa fått en tröja från sin pappa, men hon kommer nog ha den som en klänning till svarta strumpebyxor - vår lilla tuffing.

Idag blir det en sväng om momi för lite mys och fika, sen måste jag ta tag i städningen här hemma också.

Ha en mysig fredag.

Ciao



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Förstår att det är svårt att hitta tid men försök och inte känna några krav. Du bloggar ju precis så mycket som du vill och jag tycker det är lika roligt att läsa om er, vare sig det är varje dag eller en gång i veckan!

2010-11-12 @ 11:25:47
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Lina

Tjenaremossen!

Nej nej nej! Inget slutande med bloggandet! Du får helt enkelt blogga när du har tid och inget annat. Vad ska jag annars läsa??

Köpte en åkpåse på Ge-Kås till Gry till hennes först vinter. Den hll just det, en vinter, sen dog den. Dragkedjan bara la ner, helt kaputt!

Så var försiktig med dragkedjan...

Ååååååh! Är Såååååååååååå sugen på att dra upp till Ge-Kås NU!! Har en hel lista på vad jag måste köpa, både Julklappar och annat, fast mest julklappar förstås!

Kanske kan åka ihop en dag om du ska dit igen innan Jul!?

Kramar på daj!

Förresten FIKA SNART!!!

2010-11-12 @ 11:26:44
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Jenny & Allice

Nej Jonna du har inte lov att sluta :) Klart att man vissa dagar bloggar lite mer och andra lite mindre, men tro mig du kommer inte kunna sluta. Blogga är ju beroendeframkallande ;)

Hoppas allt är bra med lilla familjen PUSSS

2010-11-12 @ 12:58:47
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

DU får inte sluta blogga vännen NEJ NEJ NEJ.

Tycker det är så mysigt att kika in hos er och läsa även om det bara är några få rader.

Du har alltid så fina kort och saker att visa =)

Orden Lycka och Love sitter på pärlans vägg men lycka trillade ner och gick sönder så vi får åka dit och köpa ny.

Så otroligt vackert kort på Elsa.



kram

2010-11-12 @ 13:12:10
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Dijana & Theodore

Nu kommer alla vi trogna läsare att säga NEJ!! du får inte sluta:P. Det vore jävligt trist men såklart gör du som du själv vill. Vi klagar inte på att inläggen är för få, vi nöjjer oss med det vi får:P. Så jag hoppas att du stannar i bloggvärlden:).

2010-11-12 @ 18:13:56
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej! Du får inte sluta, är så mysigt att läsa om er lilla familj och er fina inredning. En gång i veckan räcker sen om det blir mer är det ju bara ett plus! Ingen tvång men vore kul om du fortsatt. Ha en trevlig helg! Kram från Elin

2010-11-13 @ 11:10:15
URL: http://elka.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta inte!!

2010-11-14 @ 12:24:21
Postat av: Sigrid

Tycker absolut du ska fortsätta:) Även om det inte blir varje dag är det dagens höjdpunkt att läsa dina blogginlägg! Fint halsband Elsingen hade köpt till sin far. PUSS

2010-11-16 @ 19:09:47
URL: http://sigridx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0