Min förkylda lilla älskling


Inatt vaknade vi av att Elsa hostade en hel del, hon andades också väldigt tungt - förkylning. Så, idag har hon sovit i stort sett hela tiden, vilket hon har behövt. Jag har dock inte fått lägga ner henne i sängen, utan hon har velat känna närhet hela tiden. Tobias var och köpte en näsfrida på lunchen, så förhoppningsvis kommer det lätta lite i hennes lilla näsa. Min förkylda älskling.

Under tiden Elsa har sovit har jag surfat runt lite på nätet och som vanligt fann jag lite materiell kärlek. Jag hittade en bricka och två korgar - självklart i shabby chic.



Jotex

Jag hittade även ett par påslakan, som jag blev smått förälskad i. Jag tror dock inte att det är någon vidare kvalité i dem, med tanke på priset, men det spelar ingen roll. När man har ett litet kräkbarn, får man byta lakan ganska ofta och då är kvalitén faktiskt inte sådär jätteviktig.


Jotex

Nu blir det en kopp kaffe.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Stakars liten att behöva vara förkyld!



De är verkligen jättebra de där nässugarna, underlättadejätte mkt när Felix var förkyld. Är snoret riktigt tjockt och hårt så kan man spruta in lite koksalt lösning innan så lossar det lite lättare.



Krya på er! Kram

2010-11-01 @ 18:13:50
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Usch stackars lilla Elsa hoppas hon blir bättre snart.

Jag har det påslakanet det är jätte skönt men dock bleknat fort i färgen =(

Kram

2010-11-01 @ 19:00:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0