99 dagar kvar till bf


Vilket väder, regn och blåst. Ska det här föreställa maj, snart mitten av maj till och med !? Usch, vi får hoppas att det jämnar ut sig, att vi får en kalassommar (dock ej för varmt, vi är ju några stycken som är på smällen ...).

Vi kom hem sent igårkväll. Tobias hjälper sis och Jens att fixa vardagsrummet spackla, slipa, sätta väv och det tar ju sin lilla tid. Fint blir det i alla fall, han är duktig den där Tobban - bra val av mig. Tss. Det som är bra med renovering och dylikt, det är det att man då får äta skräpmat utan dåligt samvete. Till och med jag som bara satt som sällskap, läste skvallertidningar och åt vingummi, blev bjuden på käk. Ja, man blir ju ganska trött av att inte göra någonting också, så det var nog inte mer än rätt ...

Förresten, jag hämtade ut den där körsbärskoftan igår och oj, vad jag blev besviken. Jag som har väntat och väntat på att få hem den. Trist. Nej, bilden gjorde verkligen inte plagget rättvis. Aja, så är det ibland.

Jag vet inte vad som händer för oss idag, det är ju som sagt inget spex väder. Ikväll, däremot, blir det trerätters och mys och då får det mer än gärna regna, det förhöjer ju bara myskänslan.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Mysig blogg!

2010-05-13 @ 09:28:31
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0