Sovmorgon


Idag sov jag en timma längre än vad jag brukar göra, vilket faktiskt känns jättekonsigt. Jag är van att gå upp när Tobias åker till jobbet, men aja, jag behövde nog den där extra timman. I vilket fall, när jag vaknade ville jag verkligen inte ställa mig upp, jag ville knappt röra mig - är det bättre idag tro !? Jag insåg väl ganska snart att "här kan jag inte ligga och stirra upp i taket", så jag reste mig upp och aj aj aj ... Fortfarande ont, dock ej lika mycket. Det får bli en stilla dag idag, kanske en dag på balkongen - i solen. 

Till något annat, jag har varit på jakt efter en speciell cardigan ett tag nu, från HM. Så fort den kom in på deras hemsida så tog den slut och så har det hållt på ett tag. Imorse hann jag dock lägga den i kundkorgen, så jag hoppas att den är lika fin i verkligheten som på bild. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh vilken SÖT cardigan!



Hehe, ja min förlossning kommer jag nog sent glömma. Vet inte ens om man hunnit smälta det ännu. Och så kan man ju undra hur det blir nästa gång, eftersom de brukar säga 2:an går snabbare :O

2010-05-06 @ 12:13:32
URL: http://trasslet.se
Postat av: Dijana

Den koftan är lika fin irl och jag har själv en:).



Min foglossning är helt bort blåst. Att jag har andra problem nu är en helt annan sak:P. Men dessa problem som jag har nu är faktiskt inte så farliga, man är bara mycket mer långsam och man ser mer och mer ut som en pingvin när man går:). Men det tillhör graviditeten.

2010-05-06 @ 20:35:30
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0