Lördagsfix


Morrn morrn. Jag är ledsen för mitt ickebloggande, det har kommit en hel del i vägen, men nu ska det bli ändring på det.

Gårdagen tog ändå priset. Jag hade satt klockan på sex, men istället vaknade jag tjugo i tio med en avstängd mobil i handen. Jag skulle ha varit i skolan halv nio, så ja. Det skulle bli en kort skoldag igår, så det kändes väldigt onödigt att åka iväg för bara en 45 minuter. Istället tänkte jag gå ner en sväng på stan, men vad händer !? Jo, jag slänger självklart igen dörren, utan att ha nycklarna med mig. Frustration. Det var inte min dag igår, kan jag lova. Dagen avslutades i alla fall på ett bra sätt, det blev mat och mys hos vänner - en lyckad Valborg trots allt.

Vi skuvade förresten upp spjälsängen igår och idag ska vi fortsätta med skötbordet. Festligt det här, tycker jag. Inreda, fixa och trixa. Jag får visa lite bilder efter hand. Jo just, det finns redan en liten kille härhemma som redan invigt spjälsängen - Douglas (för er som inte vet, det är vår ena katt) - där ligger han verkligen och gottar sig.

Idag blir det massa annat fix också, sådana dära "måstegrejer". Vi hade ju tänkt maja, såklart, men nu vet jag inte riktigt hur det blir med den saken. Vi får se, helt enkelt.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej sis! Trist väder för att maja idag ( har du läsare som inte bor här så vet de inte vad "att maja" är, har jag upptäckt, tydligen en lokal företeelse. )

2010-05-01 @ 11:51:25
Postat av: Jonna

Sis: nje, jag vet inte, inte ens falkenbergarna vet vad det är !? mäkta skumt, tycker jag (:

2010-05-01 @ 15:53:52
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: carolina

haha, då får bebis en spjälsängskompis! jag fixar ju ihjäl mig i barnrummet, tror nästan det är en gravidgrej att boa sådär mycket. blev mer grejor till flickrummet idag och 2 bodysar. får snart införa köpstopp, hehe....

2010-05-01 @ 17:14:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Haha det där med nyklarna skulle lika gärna kunna vara jag :) skönt att kvällen blev bra iaf! visst är det mysigt att pyssla i bebisrummet, du får lägga upp bilder sen ;) ha en fortsatt mysig kväll! kram

2010-05-01 @ 22:03:48
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0