Ett tappert försök


God morgon. Oj, vad dagarna går fort, det är ju redan onsdag igen. Jag sitter och äter frulle nu och jag ska snart ge mig ut på en "lång"promenad, eller ja, jag ska försöka i alla fall. Jag får ju så ont nuförtiden när jag är för aktiv, så vi får väl se hur det går. Antagligen kommer jag få känna av mer foglossning, än vad jag tidigare har gjort.

Det är lite svårt att ta den här smärtan med ett leende i och med att jag tidigare, innan graviditeten, tränade regelbundet. Jag blev gravid, mådde fruktansvärt illa i drygt 2½ månad och sedan började jag känna av foglossning. Ja, träningen blev då liggandes på hyllan och där ligger den ännu idag. Jag önskar så att jag hade sluppit den här skärande och ilande smärtan, det är ju så skönt att få röra på sig - när man vill och hur man vill.

Aja, jag ska göra ett tappert försök idag, dock med vetskapen i bakhuvudet om att jag kommer ligga och "aja" mig efteråt.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Lina

Annars är det väldigt skönt att inte göra nånting... Att bara sitta i gungstolen och titta på TV är väldigt osmärtsamt och ganska skönt faktiskt... Nackdelen är att dagen går väldigt fort när man inte gör nånting för en gångs skull... Gry är på dagis, ibland är det skönt att vara helt ensam...

Fika nästa vecka ABSOLUT!!

Kan mån el tis bäst... Då är jag o Gry helt lediga. Hur har du det??

2010-05-05 @ 10:27:56
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Pyttianna

Hoppas att det går bra och att du slipper massa "ajande" inget roligt!

2010-05-05 @ 15:58:39
URL: http://pyttianna.se
Postat av: carolina

jag vet inte riktigt hur foglossning "ska" kännas, men i natt vaknade jag med världens smärta i höftbenet, alltså skärande, det enda som hjälpte var att ligga rakt. jag hade dessutom motionerat lite hårdare än vanligt igår, så foglossning slog mig faktiskt, men som sagt, jag vet inte. hoppas du slipper alltför mycket smärtor!!!

2010-05-05 @ 17:04:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0