Mitt lilla lilla hjärta


Sent inlägg, jag vet. Jag som brukar skriva ett par stycken innan lunch. Aja. Hej, här är jag. Jag gick upp tidigt imorse och började plugga direkt. Sätter man igång tidigt, så får man en hel del gjort. Gott, gott. Just nu sitter jag på balkongen och förenar nytta med nöje - plugg och sol. Åh, som jag har längtat efter det här. Fiskmåsar (tro det eller ej), blå himmel och sol i massor. Tröttheten, som jag har haft ett bra tag nu, börjar lägga sig och det känns nästan som jag har blivit en ny människa. Energi är viktigt, eller hur !?

I morgon går vi in i vecka 20, vilket innebär att halva tiden har gått. Det här med att bli förälder blir bara verkligare och verkligare för varje vecka som går. Jag har snart en liten parvel i min famn, som jag kommer att ha ansvar över. En liten liten människa som, förhoppningsvis, kommer att se upp till mig. Otroligt. Underbart. Mitt lilla lilla hjärta.  

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0