Ketchup ska prutta


Det blir en lugn kväll ikväll, det tar vi igen med ett restaurangbesök imorgon. Vi tänkte gå ut och käka på Grappa, detta för att fira vår tvåårsdag. Mysigt värre. Jag hoppas dock att matoset håller sig till köket. Det är som att spela rysk roulette, ska ni veta. Farliga gejer, triggar igång illamåendet direkt ... 

Dagens meny;
Köttbullar (om jag fixar lukten), gräddsås, potatis och svartvinbärsgele.
Glass - Ben and Jerry - cookie dough (om magen vill).

Nu ska ärtan och jag lyssna på musik, "ketchup ska prutta" och "tigerjakt". Spännande. 

Häpp.


Kommentarer
Postat av: carolina

jag älskar "tigerjakt" ju! hihi =) mora träsk ftw ;) mysigt att gå ut och äta =)

2010-03-06 @ 10:56:04
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0