Det blir en liten ...


... pojk, eller ja, barnmorskan ville egentligen inte säga något pga. osäkerhet. Hon sa att vi inte skulle lägga någon större vikt på det, fast det gör vi nog automatiskt ändå.  

Jag har en väldigt sprattlande liten bebis i magen, med betoningen på väldigt. Allt såg ut som det bör göra, så jag sitter här i ett helt underbart lugn. Den som inte har varit med om ett ultraljud tidigare kan nog inte fullt ut föreställa sig känslan man får när man ser sin lilla bebis röra sig därinne. En liten liten människa med två armar och två ben. Jag lovar, det är den bästa film jag någonsin sett - tio getingar av fem möjliga. Wow.

Jag blev bakåtflyttad fyra dagar, så jag går inte in i vecka 18 förens i övermorgon (BF 19/8). Skitsamma, mitt lilla lilla hjärta mår bra och det är allt som räknas. Jag ska bli mamma. Lycka. 

I och med allt sprattel, så fick vi nöja oss med suddiga bilder (dock är det de finaste bilderna jag någonsin sett). Jag smälter.
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Va skönt att allt såg bra ut!! Då kanske Amanda får en liten pojkkusin till i Augusti då:) kram

2010-03-10 @ 17:18:04
Postat av: carolina

wow! en liten gosse alltså =) visst var det coolt? rörde han på sig eller låg han och sov? =)

vill också veta köööön men får ju inte, för att vårat landsting är så dumma :( men jag ska ka och ta reda på det i stockholm, men det blir i mitten på april, lääänge!

2010-03-10 @ 18:02:28
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ida - ja, så otroligt skönt att allt såg bra ut, nu kan jag andas ut lite i alla fall (: haha, ja, stämmer barnmorskans aningar så blir det en liten pojkkusin. Spännande! Kram

2010-03-10 @ 18:08:34
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Jenny Albertsson

Åhhh vad mysigt, jag längtar så=)=) Men hur kan de inte vara säkra? Antingen ser de eller inte väl? hmm.... Guuuud vad kul å få se den lilla och att allt va bra:) Man är ju ständigt orolig, pusss

2010-03-10 @ 18:18:21
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: Jonna

Jenny - aaa, så galet mysigt och framförallt skönt (: har ni fått datum för UL ännu, isf har jag missat det !? Haha, den lille sprattlade så med benen, så det var därför hon inte kunde säga helt säkert. Vi fick ju med tre bilder hem och hon lyckades inte få med benen på någon av dem ... en fotbollsspelar tro !? Haha. Puss

2010-03-10 @ 18:26:13
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0