Midsommarafton


Idag vankas det partajj på Ängarna och det kan inte bli annat än skoj. Det ska bli så otroligt mysigt att träffa alla igen, det är inte ju inte allt för ofta vi alla är samlade (vi bor i olika städer och i olika länder). Så - vänner, sol (?), dryck, grillat, sommar, skratt. Allt. 

Jag fick en jättefin tunika/klänning av Tobias häromdagen, som jag har tänkt ha på mig ikväll. Jag får slänga upp ett kort på den senare, vem vet, det kanske blir på hela min modsommarutstyrsel. 

Nu blir det frukost här, sen ska vi ner på stan och härja.
Hörs sen.

Häpp


Kommentarer
Postat av: carolina

ohja, klänning- och magbild vill vi se :D!

hoppas du har det bra idag, och ta det lugnt med partajjandet ;)



kram!!

2010-06-25 @ 18:45:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Dijana

Tack snälla:)

Det känns helt otroligt att han äntligen har kommit ut. Det går inte ens att beskriva med ord:)! Nu försöker vi vänja oss vid att äta varannan timme och att knappt få någon sömn. Men det är verkligen värt det:).

2010-06-27 @ 15:50:02
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0