Klagomur


Det har varit dåligt med bloggande från min sida den senaste tiden och det beror på att jag har varit så otroligt trött, jag har helt enkelt inte haft någon ork till att skriva. Jag är fortfarande trött, men det som stör mig mest det är den ofantliga värken jag konstant känner. Den blir inte bättre trots vila och det är riktigt frustrerande. Jag hoppas att det bli bättre snart, för jag känner att det tar så otroligt mycket energi till att ha ont - det räcker liksom nu.

Just nu sitter jag i soffan, efter att ha kommit hem från stan. Mams och jag tog en sväng och kollade lite. Jag kom hem med ett par blåvitprickiga harembyxor till lillan (40 pix på rean), ett skärp, ett armband, ett gäng nagelfilar och två linnen till mig.  



Nu ska jag ta och sova en stund, tror jag.

Häpp


Kommentarer
Postat av: carolina

visst är byxorna från lindex? har stått och drömt om dom jag med.

trist att du ska vara så trött, värmen gör ju inte saker bättre heller direkt...



kram!

2010-06-22 @ 16:31:31
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0