Tvätt


Jahapp och nu kom solen fram, det var la på tiden. Istället för att sitta (ja, ligga går ju inte) på stranden fick det bli tvättstugan för min del. I och med att det har varit tre inbrott där, så kan vi inte längre använda oss utav koden för att komma in. Det stod att vi istället kunde komma in med soprumsnyckeln, men ja, jag ska ju alltid vara lite speciell, så jag "bestämde" mig för att min nyckel inte alls skulle passa i det låset. Typiskt, men med hjälp av en snäll vaktmästare lyckades jag tillslut ta mig in, det tog dock ett jäkla tag innan han förstod vad felet var. Aja, nu hänger det i alla fall en massa kläder här på tork och oj vad små de är - det är nästan så att jag börjar gråta.



Ja, hon lär ju inte gå nöd på kläder i alla fall, plus att det hänger ännu fler plagg i badrummet. Jag måste dock säga att det är ett gäng filtar som hänger här också och de tar ju faktiskt upp ganska mycket plats.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

åhh.. så mysigt att förbereda allt. Jag kunde inte slita blicken från tvättstället när jag hade allt smått hängandes på tork! Haha.. man är bra rolig! :P

2010-07-01 @ 18:56:08
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: carolina

vad mysigt, har du redan börjat? ;) jag får inte börja förens i mitten på juli har jag lovat mig själv, så jag har lite att pyssla med senare i sommar med. helst vill jag göra allt nuuuuuu!!



kram!

2010-07-01 @ 20:59:57
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Det är en mysig kännsla det där att tvätta och vika alla små kläder!

2010-07-02 @ 22:00:43
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0