Städmani


Ojoj, min städmani fortsätter och idag var det ugnen, gallret och alla plåtar som fick sig en omgång. Härhemma är vi såpass lata att vi inte rengör plåtarna och gallret efter varje gång vi använder dem, så ja, behöver jag säga mer !? Nu däremot är allt skinande rent och det doftar grönsåpa i hela lägenheten. Mmm, gott. Nu tror jag allt att jag ska haffa rengöringsflaskan igen och fortsätta mot hallgarderoben. Det kanske inte låter så himla skoj, men idag är det sol och värme igen och då stannar jag hellre inomhus (bredvid fläkten). Hua.

Lillan buffar på som vanligt och jag märker att hon har hittat sig en ny favoritställning. När man tänker på hur lite plats hon har där i magen nu blir man nästintill mörkrädd, men nu är det inte många dagar kvar ...  

Hörs senare.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Fy, ditt illamående verkar inte kul :-(



Här hemma har jag också lite städmani - var likadant innan Olle föddes :-)Men nu när jag har så ont så funkar det inte riktigt. Men man får väl passa på att läsa och titta på tv istället, för snart är det slut på lata dagar ;-)

2010-07-28 @ 18:47:28
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0