Kvällsgöra


Nu är jag trött, riktigt trött. Ni vet, ibland kan man få sådana dära skumma ryck, då man får för sig att t.ex. skrubba igenom hela hemmet - där har ni mig ikväll. Jag skulle egentligen iväg till min kära vän Sigrid, då hon fyller år idag (grattis gums), men så blev det icke. Istället greppade jag disktrasan, rengöringssprayet och mitt ordningssinne, detta för att göra rent och fint i köket. Jag har skrubbat varje liten vrå i alla lådor och skåp, sorterat bort allt som vi inte behöver och ställt allt på sin rätta plats.





Vi har varit på jakt efter en dammsugare ett tag nu och idag slog vi slag i saken och inhandlade en. Det blev en Electrolux i färgen pastel green metallic. Den är riktigt fin, ska ni veta.



Nu tycker jag allt att jag har förtjänat en kladdkakebit och ett glas mjölk.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Dijana & Theodore

Vi har en likadan golvdammsugare och den är verkligen en räddare i nöden när man ser en katthårtuss i något hörn:P.

2010-07-25 @ 12:16:14
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Dijana & Theodore

vad duktig du är föresten:P

2010-07-25 @ 12:18:35
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0