Cherry blossom birds


Phu, nu börjar det spricka upp här på himlen, sakta men säkert (?), så förhoppningsvis blir det stranden idag. Lillan och jag håller alla tummar och tår här.

För att få tiden att gå sitter jag nu och kollar på åkpåse till vagnen. Vi har spanat på en speciell ett tag nu och jag tror faktiskt att det kommer bli den. Det är en åkpåse från Elodie Details (cherry blossom birds), man blir riktigt glad när man ser den. Massa färg, blommar och fåglar.

 

Under tiden jag skrev detta inlägg har det kommit mer moln på himlen ...
Jahapp.
Tusan.

Häpp


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Riktigt snygg åkpåse! va har ni köpt för vagn? :)

2010-07-01 @ 23:22:40
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0