Ringar


Jag är så fruktansvärt trött idag. Orkeslös. Barnmorskan sa ju att tröttheten inte skulle vara så påtaglig från och med nu, men icke. Jag tycker nästa att det är tvärtom. Kan i och för sig vara Postafenen som gör det, anar att trötthet är en biverkning. I och för sig så har jag ju ätit dem länge nu, så nja, beror nog inte på dem. Jag förmodar dock att jag har någon maginfluensa, känns i alla fall så, så där har vi kanske orsaken ... Aja, det spelar ingen roll. Jag är trött i vilket fall.

Jag har länge varit sugen på att införskaffa mig lite ringar. Riktigt fräscht, tycker jag. Jag har dock inte kommit över de där gulkornen, så jag har fått lägga det på hyllan. Nu, däremot, har jag hittat fem stycken jag skulle kunna tänka mig. Ja. Nu kommer dock men:et ... Just nu är mina fingrar som små tjocka korvar, jag får inte ens av mig förlovningsringen. Den sitter där den ska, helt enkelt. Så typiskt, just när jag fann dem. Jag kan ju hoppas på att svullnaden går ner framåt våren, då, då slår jag till. Absolut.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0