Barnrummet


Det är aldrig fel att vara ute i god tid, tycker jag, för vi har redan bestämt hur barnrummet ska se ut. Vi kommer möblera med vita möbler och sedan sätta färgen via detaljer. Hade vi hittat det där perfekta huset nu, så hade vi satt in bröstpanel på väggarna, men det får bli när vårt andra föds istället. IKEA har en serie som heter "Hensvik" och den har den där gamla lantliga stilen, vilket passar vår inredning perfekt, så den blir det. Åh, jag längtar tills jag får hålla dig i min famn, hjärtat. 

  

Kommentarer
Postat av: Jenny Albertsson

He he kul Jonna, vi ska ha exakt detsamma :) men de är de finaste da=)

2010-02-25 @ 10:33:26
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0