Galet


Det blev visst ingen uppdatering från min sida igår, istället blev det pannkakor hemma hos Tobias föräldrar. Både mysigt och gott. Besöket hos barnmorskan gick som det skulle och alla värden såg bra ut. Hon förvånas fortfarande över mitt höga hb-värde (133 igår) och hon kan inte riktigt förstå att det kan ligga så högt utan järntabletter - vi har bra järnvärden i vår familj.

Lillans hjärtljud låg på 145 igår, ett helt underbart ljud. Tänk, vi har sju dagar kvar till beräknat och förhoppningsvis slipper jag gå över tiden, snart får vi alltså träffa vår lilla tös. Galet. Jag har sagt det innan, men jag säger det igen - vi är redo. BB-väskan är packad, sen ett par veckor tillbaka, det enda som saknas däri är något drickbart och det är ju lätt fixat.

Kunde det inte ha regnat idag igen !? Jag hyser fortfarande agg gentemot värme, det gör både jag och mina två svullna fötter. Så, jag hoppas på sämre väder i morgon.

Ciao
 


Kommentarer
Postat av: Carolina

jag är också väldigt antivärme, hade hoppats på regn idag, men icke... :(



kram!

2010-08-12 @ 13:59:38
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, inte alls långt kvar nu... spännande!!



Och det där med HB-värdet måste det faktiskt vara nåt ärftligt med. Jag försöker typ JÄMT äta massor av järnrik mat och tog dessutom dubbel dos järntabletter under graviditeten, och hade ändå kassa värden...

Medans min kompis som t.o.m. är vegetarian och bara äter pasta låg jättebra, runt 140. Lite roligt.

2010-08-12 @ 16:10:20
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0