En dejt på BB


Haha, loggade in på bloggen och såg att Lina hade kommenterat mitt senaste inlägg och eftersom det senaste inlägget skrevs igårkväll trodde hon givetvis att vi äntligen fått en liten bebis. Innan jag skådade Linas avtryck här gick jag in på hennes blogg för att kolla om hon hade gjort någon uppdatering, men icke, så självklart började ju jag tro att hennes lilla bebis bestämt sig för att komma ut. Där gick vi om varandra, Lina. Nej, du och jag har ju planerat dejt på BB och så får det väl bli, eller !?

Idag har vi flängt runt lite överallt, herrn och jag, vilket resulterade i en ny höstjacka för min del (slänger upp en bild senare). Lillan fick sig lite smågrejer till sitt fotoalbum, så den enda som inte kom hem med något var ju Tobias, stackars, för det var egentligen han som var ute på jakt.

Nej, någon bebis har det ju ännu inte blivit, så i morgon bär det av för en träff med barnmorskan ... igen. Det känns riktigt avigt att behöva gå dit, då jag då kommer befinna mig 11 dagar över beräknat - inte kul alls. När är det vår tur egentligen !?

Häpp


Kommentarer
Postat av: Lina

Ne du Jonnis... Intet nytt på denna front... Sammandragningar hela hela tiden bara! Börjar längta efter lite smärta nu.

Ska också till MVC imorn... När infinner du dig?? (förhoppningsvis inte alls iofs)

Puss Puss!

2010-08-29 @ 20:16:46
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Tack för din hälsning!! Trodde faktiskt att du skulle hinna in och föda innan jag åkte hem idag, men nix... Håller tummarna att det blir din tur i natt, så du slipper Bm imorgon! Det kan nämligen sätta igång snabbare än man anar :-) Lycka till!

2010-08-29 @ 21:01:24
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Nej jag måste nog in på någon rehab klinik om jag ska bli kvitt mina två beroende ;)

Ja jäklar vilken seg liten Elsa, spännande och se va barnmorskan säger imorrn!! kram kram

2010-08-29 @ 22:24:38
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0