Totoluten


Denna dagen vill jag ska tillhöra Tobias och mig, men vi får vänta en vecka till, för denna dag är Mia och Jens dag. Om drygt tre timmar får de reda på om totoluten i magen är en pojk eller flicka. De har valt att göra ett sådant där ultraljud i 3D/4D och självklart ska jag vara med och kolla. Spännande. Jag tror det blir en pojk, men sis är säker på att det blir en flicka - vi får se, vi får se.

Mia och jag fungerar på det sättet att vi är lika oroliga för varandras bebisar, som vi är över våra egna - "ja, men min lilla känner ju jag hela tiden och då behöver jag inte oroa mig, men hur ska jag veta att din lilla mår bra när jag inget känner !?". Inte lätt att vara syskon ibland.


Så, vi fyra ska alltså upp till Göteborg idag, dels för att göra ett könsultraljud (sis), men också för att besöka baby- och barnmässan. Nu ska jag ta och väcka herrn.

Ha en fin söndag allihopa. 
  

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha så trevligt i Göteborg:) Kram

2010-04-11 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0