Lekdag


Idag blev det mys hemma hos oss, då Mia och Leo kom och hälsade på.

Det blev en massa lek.


Elsa är lite avis på Leo, som redan kryper, så hon skulle minsann visa vad hon lärt sig.


Sötmus.

 

Sötmus.

 

Mia gör 'kroken' på mitt barn !?


Matdax för Leo.

Idag ska far min hjälpa mig att hämta upp kökssoffan på loppisen. Han var för övrigt och hälsade på oss igår, så Elsa fick sig lite morfarmys.



Elsa och morfar.

Nu ska Elsa och jag ta och slänga i en tvätt, det blir ju en del smutskläder, minsann.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Mia

Kan det kanske vara så att ditt piraya-barn högg sig fast i mitt finger när jag lite snällt skulle klappa henne på kinden. Jag har tur som har fingret kvar, och då har hon inga tänder än! :P

2011-03-14 @ 17:24:22
Postat av: Dijana

Fick du min kommentar om tatueringar??Jag är nyfiken på om du har gjort din än:).

2011-03-14 @ 19:45:48
URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/
Postat av: Dijana

You are the window to my soul, är det tänkt till din kille eller Elsa:)?



Texten på under armen är Where words fail music speaks. På överarmen är tyvärr en tatuering som jag måste göra om. Var dum nog och gick till en oseriös tatuerare så den bleknade väldigt snabbt. Den borde jag fixa snart men jag vill hellre göra en helt ny på ett annat ställe:P. Jag vill göra en klassisk hjärta med banderoll där det står Theodore och kanske när han är född. Sen har jag många andra i huvudet som jag vill göra men det har jag inte råd med, tyvärr är det ganska dyrt:P.

Jag har andra tatueringar också, min syster namn på ryggen och en med en massa blommor också på ryggen.

jag kan tänka mig att du har rätt så mycket att göra, stressa inte, bloggen kan vänta:P.

vad är det du pluggar till??

Det var inte så mysigt som det såg ut inatt, Theo är förkyld och kunde knappt andas. Tur är att han har lärt sig att andas genom munnen:P.



Kram på er

2011-03-16 @ 09:13:56
URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/
Postat av: Elin

Elsa är så söt! // Elin

2011-03-18 @ 09:15:34
URL: http://elka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0