Materiell kärlek


... att man kan känna en sådan lycka för något materiellt.

Dagens loppisrunda resulterade i denna otroligt charmiga pjäs. Observera nu att bilden inte är tagen hemma hos oss och detta kan ni se på möblerna runtomkring - furu kommer aldrig existera hemma i vårt hem.



En väldigt gammal, smutsig och sliten kökssoffa, men med lite spik, fix och trix, så (den rosa färgen ska vi dock ha kvar). Åh, den är galet fin. 150 kr fick vi betala för den, inte fy skam det inte.

Nu ska vi fira lördag.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Annie

Du verkar ju vara grym på det här med loppisar, visserligen bor vi inte i samma område men jag är allt i dina trakter emellanåt..

Tipsa mig! :D

2011-03-12 @ 11:39:29
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: dijana & theodore

Det har hänt mycket både hos oss och er. Elsa är hur söt som helst.

Jag vet inte vilken tatuering du menar, jag har en text på under armen, sen har jag en på över armen.alla är iallafall gamla.har inte tatuerat mig på några år.jag kommer ihåg att du skulle gora en.har du gjort den än?

Jag skriver från mobilen nu så sTavfel kan förekomma:P .

2011-03-12 @ 14:20:23
Postat av: Sigrid

Åh, vad fin! Jag brukar tjata på Andreas om en kökssoffa:p när vi får en riktig lägenhet ska vi definitivt ha en, så himla mysigt!

2011-03-12 @ 16:24:30
URL: http://sigridx.webblogg.se/
Postat av: ellenojag

Tack :)

ja nu hoppas vi det går snabbt, även om det är lite läskigt!



KUl att se loppisfynd, du hittar alltid så fina saker!

kramar

2011-03-13 @ 09:08:43
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0