Älskade lilla unge


Idag "fyller" Elsa fyra veckor. Vart tar tiden vägen !? Det känns som det var igår vi kom hem från BB. I vilket fall så är det ren lycka jag känner när jag ligger och kollar på henne, hon är min absoluta mening med livet - garanterat, ingen tvivel om saken. Älskade lilla unge, mammas unge.

Så, idag bär det av mot bvc, för lite vägning och mätning. De har varit noga med vägning av Elsa från dag ett, då hon i början gick ner ganska mycket mer än 10% av födelsevikten, men nu har hon verkligen hunnit ikapp de rasade grammen. För tio dagar sedan vägde hon 3900g, så nu borde hon vara en 4kilosbebis (över 4 kilo). Spännande.



Ni ska bara veta hur spexig den här krukan är att kolla på ...

Frukost nu.

Ciao


Kommentarer
Postat av: mia

Ja en mycket spännande kruka :) nästan lika spännande som tapeten här hemma som blir utstirrad långa stunder varje dag även om teven nu har börjat konkurrera med tapeten. Ses sen sis!

2010-09-30 @ 09:02:56
Postat av: Dijana & Theodore

Hon fastnade för krukan och Theo fastnade för min mammas gardiner. Det var det första han började titta på ordentligt:).

2010-09-30 @ 20:45:21
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0