Projekt "undvikaskoskav"


God morgon god morgon. Här hemma sitter vi och myser i soffan - mamma, pappa och barn. Idag är det sådant där soligt och fint höstväder därute och självklart blir det en promenix för oss inom kort, andas lite frisk höstluft.

Det gick kalas hos öronläkaren igår (jag rättar mig själv), efter 1½ timme gick det kalas hos öronläkaren igår. Nej, Elsa ville inte alls att någon skulle sticka in något i hennes öron, vilket är fullt förståeligt, så en hel del skrik blev det. Till slut blev det dock matdaxför hennes del, vilket därefter innebar sömn och då kunde hörseltestet genomföras utan protest.

Drog på mig mina nya boots igår och nu sitter jag här med skoskav på båda fötterna, fy. Idag blir det till att vandra omkring i skorna med blöta sockar. Det är nog aldrig spex att gå in skinnpjucks ... 

Blöjbyte.

Häpp



Kommentarer
Postat av: Carolina

vad skönt med luft, vi har inte kommit ut än, blir kvällsprommis för oss =)

gjorde ni inte hörseltest på BB? eller måste man göra ett till sen? har jag missat något kanske? haha ;)



kram på er!

2010-10-09 @ 18:25:29
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, låter inte som nåt kul uppdrag - blöta strumpor, usch ;-)



Förresten, har du skrivit någon förlossningsberättelse? Kanske har missat den, eller så kanske du inte vill dela den här.



Ha en skön lördagkväll!

2010-10-09 @ 18:49:29
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0