Shoppingtripp


Igår drog Elsa, Emma och jag till Kungsmässan, för lite shopping och vi kom alla tre hem med ett gäng påsar. Elsingen hade dessutom namnsdag igår, så hon fick sig några presenter också - hon bugar och bockar. Att tiden springer iväg när man har en liten att ta hand om, förstår nog de flesta, men gårdagens tidsspring tog priset - fem timmar kändes som en timme. Det var inte bara Emma som var paff över detta, utan även jag, som varje dag är mitt uppe i att hinna ikapp tiden. 
 

Sötmusen i vagnen 


Emma

 
Elsingens fynd

 
Jag hittade en fin tunika på KappAhl (okej, jag såg den på Emma och bestämde mig för att köpa en likadan ...).


Jag hittade även ett par gröna chinos på Zara.


Lillans namnsdags-presenter (gosedjuret är från Elsas morbror, haklappen är från mams och Mats och klänningen är från Emma och Mackan.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, sedan blir det en snabbisfika med Madelene (myspys) och sedan drar vi till Falkenberg och hälsar på.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina kläder ni hittade!

Vart kommer haklappen med guldstjärnor ifrån?

Ha en fin söndag!

2010-10-31 @ 10:55:01
URL: http://www.fridalvjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0