Nattlig oro


Pust. Natten hos oss har inte varit kalas, då sömn inte har stått med på Elsas och mitt schema. Hon har legat och vridit och vänt på sig, gråtit och självklart testade jag allt - bytte blöja, matade, sjöng, var uppe och gick med henne - men inget bet på hennes oro. Så, efter två timmars hackig sömn är vi ganska slitna här hemma, men äntligen har hjärtat mitt kommit till ro och förhoppningsvis sover hon en bra stund. 

Idag vankas det fika med kusinerna från Göteborg, som Mia och jag inte har träffat på pinsamt länge, så det ska bli jättekul att sitta ner och prata lite. Sen bär det av mot bvc och denna gången har jag faktiskt en tid där. Det var nämligen så att vi gick ner dit i måndags, i tron om att vi hade tid, men tji fick vi. Som sagt, en disträ mamma är vad jag är.

Nu brakade det till i Elsas blöja, så nu blir det en sväng om skötbordet och jag hoppas så att hon inte vaknar.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Mari

Så fin hon är lilla Elsa!

Kämpigt med nätter utan sömn, vi har också lite tuffa nätter nu med en förkyld lilla O plus att vi försöker lära henne att sova i sin säng. Är lite rädd att hon ska rulla ur sängen när Anders gått till jobbet!?

Kram till dig och din lilla familj!

2010-10-13 @ 11:40:32
URL: http://maristradgard.bloggspot.com
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Vi är jätte nöjda med soffan.

Åh trä ben hade jag också velat ha =)

Hoppas att ni får en bättre kommande natt vännen.

Kram

2010-10-13 @ 12:30:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Carolina

ja, ibland är dem sådär... prövade faktiskt "köra över trösklar med vagnen- tricket" en dag när Lo vägrade sova, och faktiskt så somnade hon!

2010-10-13 @ 15:05:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0