Världens bästa farfar



Världens bästa Elsa och världens bästa farfar.

Helgen har varit tipptopp, vi fick nämligen gjort en hel del "måste"-grejer och jag hann även glatt med en loppisrunda (gjorde ett par fynd). Igår bar det av mot Falkenberg, Elsa ville träffa sin farmor och farfar och hennes vilja är självklart vår lag (ett tag till i alla fall ...). Därefter blev det en spontanmiddag hos Mackan och Emma - söndagsmys, helt enkelt.

Veckan har börjat väldigt lugnt, för idag lyckades vi bara åstadkomma en promenad ... en kort sådan, tack vare Mia.

 
Det här är tacken för att man bjuder sin systerkaffe en kall vinterdag - hon slängde ut det, som om hon inte gjort annat. HA.

Just det, idag fick jag ett mail från Tårtdecor, där det stod att de skickat min order. Phu, det var nämligen inte helt hundra på att vi skulle hinna få hem alla tårtgrejer - inga tårtgrejer, inga tårtor ...

Ciao


Kommentarer
Postat av: mia

Tack för kaffet sis men det blev faktiskt jättekallt på benet när kaffet började frysa till is... Varför ser mina tummar gigantiska ut på bilden...? :P

2010-11-29 @ 22:24:43
Postat av: Jonna&Elsa

... jag har inte velat säga det innan, men eftersom du frågar - dina tummar ÄR gigantiska (; tss!

2010-11-30 @ 07:43:14
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Härliga vinterbilder

2010-11-30 @ 09:09:31
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0