Elsa i farten


Idag mår Elsa mycket bättre (ta i trä) och förkylningen verkar vara på utgång - hoppas. Natten har varit som den brukar, vi har alltså fått en massa sömn, men jag vaknade än en gång av att lillan låg och puttade på mig med sitt lilla huvud. Nu får vi nog skruva fast sidan på spjälsängen igen och låta henne ligga alldeles själv på natten, vilket jag tror att hon kommer fixa galant (antar att det mer är jag som kommer tycka att det känns lite konstigt ... ).  

Igår var vi på kalas hos Ida, Elsas faster, som fyllde år. Hon bjöd på riktigt god mat och en lika god tårta. Smask. Elsa höll sig väldigt lugn under kvällen, vilket förvånade både Tobias och mig, eftersom hon brukar ha en skrikperiod mellan 19-22. Nu hoppas vi att det blir detsamma ikväll.

Idag ska vi vandra ut på en långpromenix, med Elsas mormor och förhoppningsvis moster och Leo, men först ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske att jag hinner slänga i en tvätt i maskinen också (det osar kräk ur tvättkorgen ...).



Nu vaknade ärtan - bebismys i soffan.

Ciao


Kommentarer
Postat av: mia

så bra att hon sovit bättre inatt, Leo har sovit på mig inatt oxå hoppas det har med förkylningen att göra och inte är något nytt han börjat med.

2010-11-04 @ 09:54:22
Postat av: Charlotte

Tyckte det var olika varje natt, hur Albin sov och inte, men helt klart var att både jag och han sov bättre när han flyttade in i eget rum.

2010-11-04 @ 10:24:16
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Jag funderar på om stl 56 blir för liten har en i 62 så 56 hade ju varit perfekt.

Jag vill jätte gärna köpa den i stl 56 priset låter jätte bra + frakt då så klart ju =D

Kram Ida

2010-11-04 @ 10:39:45
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Inez hade också en skrikperiod på kvällen innan mellan 18 & 22. Men peppa peppa, det har inte varit så på säkert 2 veckor! Hoppas det släpper för liten elsa snart med :)

2010-11-04 @ 13:02:47
URL: http://talihinasky.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Hahaha precis eller 7kg klump hahaha =P

Du får gärna skicka den för vi är tyvärr inte hemma på lördag =(

Men kolla vad det skulle kosta och skicka den =)

Kram

2010-11-04 @ 15:46:55
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0