Sötmusen


 

Min sötmus. För er som inte vet vad smeknamnet "sötmus" kommer ifrån, kan jag berätta att det är från när jag själv var liten. Mamma sa "sötnos" till mig och jag kollade då väldigt skeptiskt på henne och frågade "jag? söt mus?". Så, då vet ni det.

Idag händer det inte mycket här hemma och det är för att jag känner mig lite småhängig, jag anar att en ny förkylning är på ingång. Elsingen ligger just nu i vagnen och skriker (läs pratar) för sig själv, eller ja, hon pratar med den färgglada apan som hänger där - han heter Leo (efter kusinen) och han verkar vara en väldigt spexig typ.

Snart kommer posten och då även Tobias farsdagspresent och inbjudningskorten till Elsas namnkalas - vi väntar med spänning här, ska ni veta.

Nu är det matdax, så vi hörs sen - om tillfälle ges.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Hej vännen. Där är det ju jätte mysigt.

Jag vill absolut köpa overallen =)

Hehehe om det all förmodan skulle titta ut en pojke så kan jag ju sälja den =)

Men till 99% så är det ju en flicka sa BM =D



Elsa är en riktig sötmus ;)

Kram

2010-11-09 @ 11:42:42
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ivana

Men gud så söt!

2010-11-11 @ 10:09:59
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0