Smaskens


Så. Nu är man nyklippt och fin igen. Det är konstigt att håret kan kännas längre när man går där ifrån, än vad det gjorde när man kom dit. Härligt. Den där luggen, som aldrig tar och växer ut, har jag dock tröttnat på nu. Jag tror att alla, som någon gång har klippt lugg, säger denna meningen så småningom "jag skulle aldrig ha gjort det". Nej. Just det. 

Ikväll blir det bakpotatis med bacon- och purjolöksröra. Mm. Smaskens, säger jag, som har pratat om den där jäkla potatisen hela dagen. 

Ett tips mot graviditetsillamående - Brämhults fruktdryck med smak av jordgubb och lime. Mmm. Jag skulle kunna leva på denna dryck, trots att det skulle kännas en aningens enformigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0