Lycka


Åh, så härligt det var att vakna upp idag, att vakna upp med vetskapen om att vår lilla bebis mår bra. Ni ska se hur jag sitter och ler nu - stort. Ni kanske tycker att jag överdrev min nevositet, men efter septembers händelser så tycker jag inte att min oroa var så värst konstig. Jag var dock tvungen att lova barnmorskan att inte oroa mig mer nu och jag ska försöka hålla det löftet. 

Vilket grått väder det är idag, det speglar inte mitt humör alls, men himlen kanske spricker upp framåt eftermddagen. Hoppas. Idag blir det prov för min del och jag känner mig ganska förberedd. Det kommer förhoppningsvis gå fina fisken. Efter det ska jag försöka få min gamla momi till tandläkaren (damen har fått tandvärk). En sväng ner på stan blir det nog också, kolla in lite babyprylar. Mysigt. 

God morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0