Lycka blandat med krämpor


Usch, jag tror att jag har börjat känna av foglossningar. Jag har känt av det lite då oh då, framför allt när jag går. Det strålar från ryggen ner mot ena skinkan, så fort jag sätter ner vänsterfoten. Vi var ute och gick igårkväll och då kände jag att det bara blev värre och värre, tillslut gjorde det verkligen ont. Aja, så är det att var gravid, lycka blandat med krämpor. Jag anar att jag överlever ...  

Åh, jag hoppas att ni var ute i det finfina vårvädret igår. Gah, så underbart med ljumma vårvindar - man kan inte få nog. Idag ska det ju bli ännu finare, så håller det i sig till kvällen så blir det kvällsmat ute på Mia och Jens altan. Mysigt värre.  

Jag måste fortsätta mitt plugg snart, men jag är så trött på det nu. Så fort jag har avklarat en stor grej, så måste jag påbörja nästa. Det är en jäkla tur att det snart är sommarlov. Jag tänkte att jag skulle höra med mams om hon vill ta en sväng ner på stan - jag har ett sug efter bebiskläder. Vi får väl se om jag kommer hem med något ...



Kommentarer
Postat av: carolina

oh, visa shoppingresultatet sen. haha, älskar tummen, ska nog köpa lite sådana grejer på babyproffsen här =)

har också känt av fogarna, men det kommer och går turligt nog, men igår hade jag rejält på kvällen. det enda som hjälper för mig är att ligga raklång, gjorde ont att ligga på sidan :S det bara drar i benen som sitter i rumpan typ, haha :P

2010-03-26 @ 10:00:53
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0