Shopping


Jag hade ännu en hängig dag igår, men när Tobias kom hem åkte vi ut till Getön och där fick jag valrossa lite i vattnet - jag blev alltså lite gladare. Sen åkte vi och grillade på mams och Mats altan. En lugn och skön fredagskväll, helt enkelt.

Jag klickade hem lite reaplagg till lillan igår också (HM), mestadels till höstens Elsa.




(Minus byxorna)

Det är ju alltid skojigt att hitta fina grejer som är nedsänkta och ja, man kan ju inte annat än att passa på. Det blev även ett par flipflop till mig, men jag hoppas så att jag får ett samtal från Madelene idag där hon säger att hon har lagt undan dem i min storlek här i hemmabutiken också - jag behöver dem nu nu och nu (svullna fötter plus tjockismage går ej hand i hand med vanliga sandaler). Hoppas hoppas.

Nu ska jag försöka trycka i mig lite frukost, vilket inte är helt lätt när man känner ett illamående hänga över en ... 

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0