Sammandragningar och håriga ben


... ja, som rubriken lyder - jag har känt av det lite då och då från och med vecka 26-27, men det har inte varit något jag direkt "stört" mig på. Idag har det dock varit en aningens jobbigt, då de har kommit tätt och ganska regelbundet. Jag kan inte direkt slappna av, utan jag känner hela tiden hur magen blir stenhård och jag måste då stanna upp. Jag tog en dusch precis och jag böjde mig ner för att raka benen, tji fick jag, då en sammandragning kom och jag inte kunde ta mig upp igen ...

Ska det fortsätta såhär kommer jag kunna fläta håret på mina ben, fast ja, det är ju ganska praktiskt och inte så värst tidskrävande. Hmm, något att fundera på kanske. Tss. 

Häpp


Kommentarer
Postat av: Carolina

thanks! :D jag är så nöjd, bara tittar på den och pillar på den hela tiden, haha. får väl sova med den bredvid sängen ;)

angående sammandragningar ökade mina i styrka i typ vecka 33, för att sen lugna sig någon vecka, för att komma igen. vissa dagar gör dom ONT!

knåda kakdeg är inte att rekommendera exempelvis, eller gå i trappor ;) hela magen låser sig och blir som en boll. känns som att man ska kissa på sig ;)eller att man gjort för många situps... ;)

2010-08-01 @ 17:44:57
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0