Myskväll


Sicken kväll det blev igår, jag är kalasnöjd med min present. Om jag tänker bort kvinnan som satt på stolen bredvid oss, som pratade med mig stup i ett, så var konserten jättefin - Tommy var ju ledfigur och då kan det la inte gå fel !?



Vi blev först bjudna på grillat hemma hos Ingela och Sven och oj, vad gott det var. Mmm. Vi fick även en liten sommarpresent av dem, en fin liten "drömask" (där i ska vi lägga våra tankar/drömmar nu när vi längtar så otroligt mycket efter vår lilla) och ett lurvigt litet gosedjur till Elsa.





Den här lurviga saken plockar vi nog med oss till BB.

Ciao


Kommentarer
Postat av: mia

Kul att ni hade det bra igår! Är lite avundsjuk har ju aldrig sett Tommy live ju :( Vilken otroligt fin ask o gosedjuret är supersött så snällt av dom :)

Idag ska jag baka massor o fylla frysen det lär ju bli en del besök sen när Leo bestämmer sig för att komma ut kan va bra att ha masssa fika hemma då :) Kom bort om du känner för det!

2010-07-07 @ 08:57:16
Postat av: ellenojag

den där asken väcker stora VILL HA begär ;)

2010-07-07 @ 23:59:54
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Nina - Glamourmammman

Ser att du också är från Varbergstrakten och ska ha nästan samtidigt som jag! Kanske ses på BB :-)

Ha en fin dag!

2010-07-08 @ 08:10:38
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0