Golvfläkt


Idag matchar vädret mitt kroppsliga tillstånd, då jag enbart sovit tre timmar inatt. Det har varit varmt, lillan har buffat omkring och jag har haft riktigt ont i ryggen. Jag ligger i soffan och slappar nu och jag antar att det är här jag kommer att spendera min dag, förhoppningsvis med lite sömn också.

Vi hittade en golvfläkt igår och oj, jag älskar den. Funderar ni på att inhandla en sådan, så gör det ... nu. Ett riktigt bra köp - speciellt när man är gravid och toksvettig. Den står bredvid mig nu och det skulle inte förvåna om jag åker på en rejäl förkylning ganska så snart. Äsch, säger jag i så fall.



Det kanske inte är den snyggaste pjäsen, men tack vare allt vitt smälter den in ganska bra härhemma. Tummen upp.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet att Erik också letar efter en fläkt till Hugo som inte heller kan sova i värmen. Va köpte ni eran??

2010-07-15 @ 10:13:58
Postat av: Jonna

Ida: Vi köpte den på Coop faktiskt, 298 kr, så det var ett bra pris på den också (:

2010-07-15 @ 10:30:01
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: carolina

vad fint ni har dem hemma! vår fläkt är lite mindre modell, och visst passar dom inte inredningen, men GUD så skönt det är. jag sover faktiskt riktigt bra på grund av den!

hoppas ryggontet går över!

2010-07-15 @ 13:54:39
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0