Överkörd av en bulldozer


Idag är ingen bra dag. Jag har hängt över toalettringen alltför många gånger redan och då ska man lägga märke till att klockan bara slagit 12. Phu. Utmattad. Det känns som om jag blivit överkörd av en bulldozer.

I och med att jag inte har något i min garderob som passar eller känns bekvämt att ha på just för tillfället, så fick det bli lite shopping tidigare i veckan. Provrum. Ja. Vad är grejen med belysningen !? Visst, jag erkänner att jag har en släng graviditetshormoner som spökar en aningens, men jag tror att de flesta känner sig riktigt obekväma i ett provrum. Tobias tröttnade nog på mig, när jag efter tredje eller fjärde gången säger "kolla inte på mig, jag ser lönnfet ut" (vilket jag faktiskt gjorde, äckligt). I vilket fall kom jag ut med tre tröjor som jag fastnade för. Här är en av dem;

 Nu ska jag försöka sova en stund, det kanske lättar på illamåendet (tror jag inte, men man kan ju alltid testa).

So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0